UDHËTIME POETIKE

ARQILE V GJATA



PËRMBLEDHJE
ARTIKUJSH
Studime Letrare
4
Shtëpia Botuese
“ADA”
2019

Redaktor-Ilir Mborja
Korrektor- Ilir Mborja
Korektor teknik-...
Parathënia--ENERTIN DHESKALI
Pasthënie- Pro.Dr.Fatmir Terziu
Numri i telefonit
030.6947544199
gjata.arqile2@gmail.com

        Në përputhje të stilit të të shkruarit Unë udhëhiqem nga mendimi, nga ndjenjat dhe imazhet, emocionet, në bashkësi me idet, përfytyrimeve, të bukurës dhe të vlerave për një krijimtari studimore si vlerë  e vetvetes në jetën time krijuese!
Ky vëllim me studime letrare është i 4-ti që botohet!





___________________________________________

TROKAS ME LIGJËRIME


Oponenca   - Pr.Dr. Ermelinda Kashah
Recensa      - Msc.Yllka Kënaçi, 
Msc. Mirela Taçi
Parathënie   - Pr. Dr. Bardhosh Gaçe
Pasthënie     - Phd. Shpresa Gjergji
Redaktore    - Phd. Shpresa Gjergji-Fundo
Korektor      -Murat Aliaj
Kopertina     - Irena Gjançi




Pasqyra

1-Dy fjalë për lexuesin.
2-Oponenca nga Profesorja E Universitetit “Eqerem Çabej” Gjirokastër
Pr.Dr.Ermelinda Kashah.
3- Recensa-Vlerësime për librin e fundit të shkrimtarit Arqile Gjata nga Msc. Yllka Kënaçi
Msc. Mirela Taçi
4-Parathënie nga Prof. Dr. Bardhosh Gaçe, Universiteti Ismail Qemali, Vlorë. Një vizion i ri në studimet tona letrare.
5-Ndikimet e Folklorit të Trevës së Labërisë në Poezinë e Ali Asllanit, Nexhat Hakiut dhe Fatos Arapit
6.-Gjuha arvanitase e folur arkaike, apo “zhargon”?
7-Musine Kokalari  poete dhe shkrimtare femër e viteve 1935–1945.
8-Vlera Artistike E Frazeologjisë Në Poezinë Çame.
9-Lida Lazaj "Magjistarja” e Fjalës së Bukur.
10- Rreth romanit “Shoku Hiç”, të shkrimtarit  Novruz Abilekaj.
11-“Sa bukur është të jetosh...” Një shpërthim sa poetik aq edhe filozofik!
12-Gjuha, konteksti shoqëror dhe ndikimi i pashmangshëm i fesë tek vepra e Rexhep Voka
13-Dukuritë  estetike tek “Jeshile”, vëllimi poetik i poetit Luan Xhuli
14-“Lisi i vetëm në fushë” në memorien time.
15-Elementët estetik dhe personazhet e poezisë së MURAT ISAKUT
16--Tragjikja dhe e shëmtuara në poezinë e disa poetëve në emigracion (Greqi)
17-Pasthënie nga Phd. Shpresa Gjergji.


_______________________________________________________________

ARKIVA E KOMENTEVE DHE VLERESIMEVE 

Comments

  1. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Topografia e fshatit Pozheran

KANGJELA E MALLIT TË PARË

TË PAPRITURAT E NJË UDHËTIMI, ISTOG - PEJË