Doli nga shtypi, libri voluminoz me veshtrime e kritika letrare me autore Raimonda Moisiu

Doli nga shtypi, libri voluminoz me veshtrime e kritika letrare me autore Raimonda Moisiu
Dua te theksoj se ky eshte Vellimi Nr. 1, me kritika letrare se shpejti Vellimi Nr. 2..
Ne kete liber trajtohen autore te spikatur ne letrat shqipe..!


“Vlerat letrare gjenden tek veprat letrare. Ata nuk krijohen nga kritika dashamirëse. Aq më pak nga tendencat denigruese që udhëhiqet nga mohimi dhe a
sgjësimi i çdo vlere. Vlerat letrare nuk shtohen, as nuk pakësohen. Në një vështrim mund të thuhet se vlerat ekzistojnë objektivisht, pavarësisht shqyrtimeve letrare. Ndërkohë që është i vërtetë edhe pohimi se kritika ndihmon që këto vlera të bëhen më të dukshme e më joshëse për lexuesin e etur për letërsinë e mirë. Në këtë sens duhen parë vlerat më të mëdha të librit “Në gjurmë të fjalës” , shkruan shkrimtari e publicisti Izet Duraku me Parathenien e librit. 
Ndjehem shume e lumtur qe me sponsorizimin e femijeve te mij te shtrenjte Gentian Cina
Evisa Cina Evisa Cina Bello
Jurges Erisa Jurges Erisa Cina
Zoti iu bekofte Ju femijet e mij te shtrenjte qe me mbeshtetni ne pasionin tim letraro-artistik dhe me beni realitet botimet e librave .🙏🏻❤🙏🏻🥰😍😘🙏🏻
Ne kete liber eshte shkruar per:
Nasho Jorgaqi, 
Vangjush Ziko
Petraq Zoto 
Fatmir Terziu
Flutura Açka
Skender Rusi
Ramiz Gjini
Ali Podrimja, 
Edi Rama,
Skifter Këlliçi,
Riza Lahi, 
Aqif Hysa
Namik Dokle
Preç Zogaj
Petraq Risto
Roland Gjoza
Vojsava Nelo
Dhimitër Sfida Pojanaku Shtëpi Botuese
Leonard Veizi
Elinda Marku
Vaid Hyzoti 
Reshida Coba
Vasil Tabaku
Kostaq Duka
Irena Gjoni
Vilhelme Vranari Haxhiraj,
Ferik Ferra, 
Ilir Shaqiri
Adi Memeti
Artan Mullaj
Eleonora Niko Eleonora Niko Qeparoi
Vlashi Fili
Mhill Velaj
Agim Bacelli- Klubi Korçar
Dhimitraq Papando
Inagurimin e pare te librit duke ia dhuruar Poetit te Shquar Xhevahir Spahiu i cili fliste mjaft rrjedhshem kesaj here gje qe tregon shendeti fizik e mendor te mire te poetit ( great news) dhe dhurimi i pare gjithashtu Gazetares se njohur Presidentes se Fondacionit Nermin Vlora - te mires dhe Simbolit te Guximit dhe Kurajos, Zenepe Luka🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
I faleminderit Shtepise Botuese Adonis, kolegut e mikut Aqif Hysa 
Te faleminderit i nderuar koleg Izet Duraku qe mundesuat botimin dhe realizimin e ketij libri, gjithmone ne promovim te vlerave

Comments

  1. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Topografia e fshatit Pozheran

KANGJELA E MALLIT TË PARË

TË PAPRITURAT E NJË UDHËTIMI, ISTOG - PEJË